Vakna lite tidigt

Gick upp 6.30 idag och börjar inte förän 8.30 när jag vakna var varken mamma och pappa hemma. Hehe dom brukar inte vara de. Jag hade en mardröm inatt. ska berätta den:

Jag hade konfimerat mig och hade min ring, helt plötsligt kom en stege fram från balkoningen jag gick ut och kasta bort stege med min rädsla men den kom upp igen och ingen och jag klasta ner den. Sista gången gick jag ut och såg två män med gevär, på gevären satt en pistol och dom sa
-Ge oss ringen!
Jag ropa på pappa men kunde knappt prata.

Efter de vakna jag och var kallsvättig. Jag jag drömmde att jag ropa på pappa gjorde jag tydligen de i sömnen med. de var hämskt jag skrev inte i detalj, men tänk er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0