Tack för alla fina konmentarer och mail

Jag vill värkligen tacka alla för sn försåelse och jag vill att bloggen ska vara hjälp för alla som känner lika. Det går jätte bra att skcika frågor via mail [email protected] där kan jag svara mer personiligt alltså då är det Rebecka som svarar och inte Beckie. Rebecka och Beckie är lite olika för Beckie är den kaxiga i Rebecka och bloggen börjar handla mer om Rebecka just nu.

Från Angelica
Jag förstår precis vad du menar. Det är lika för mig och min syrra det är därför jag frågar. Hur behandlar de er olika? Är de snällare mot din syrra eller hur menar du? Känns skönt att man inte är ensam i denna värld. Kram på dig Beckie!

Svar:
Jag skrev det tidigare att jag hällst inte vill gå in på detta så långt mer. Men jag älskar att svara på frågor. Jag känner att dom behandlar min syrra som en prinsessa och jag är slaven. Jag är yngst och bor hemma och måste hjälpa till men inte hon. Hon får pengar när hon behöver men bara för att jag bor hemma så får inte till när jag behöver. Jag älskar att gå på premiärer men har inte alltid råd

Kram Beckie


Nu ska jag packa klart

Nej jag gick inte och la mig klockan 21.00 igår, jag kolla på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0