Svar på tal

Angelica:
Är du bortskämd? Hur hade du råd med datorn.


Svar:
Nej jag är inte bortskämd, jag hade spara till den sen fick jag ta ut lite från den fond mamma och pappa sätter in pengar varje månad. Kl'nningen jag vill ha ska jag inte köpa hitta en mycket snyggare och lite billigare på gina tricot dom har alltid något fint men ska kolla lite på VILA och Vero moda först innan jag köper den. Just nu har H&M fina klänningar men har inte fastnat för någorn där än. Bik Bok har en klänning jag gillar för bara 199 kr som jag kanske ska köpa. Har lovat en kompis att köpa den. han trodde inte jag skulle våga men de gör jag.




Nu är jag och min barndomsvän kmpisar igen. Trodde inte de skulle vara så lätt men sömn hjälper. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0