Jag kommer bryta ihop snart och klara inte mitt liv

Det här inlägget är skrivet till en vän

Jag överdrev men jag skrev att jag blir arg när jag är trött. Du skulle fattat, du känner mig, du är min barndomsvän. Men du skulle skrivit nå kul istället för att blocka mig och raderat desingen. Jag kommer innom kort att ta bort bloggen och 100 läsare får läsa om nån annans problem. Jag vet att dom gillar de för jag läser själv bloggar med undomar i min ålder hatar sina föräldrar. Jag har inga riktiga vänner så som du tror, jag har inte den fjortis du tror jag är. Men vafan jag blir alltd sviken och jag får aldrig som jag vill. Alla tror så jävla mycket om mig. Jag mår så jävla skit och de handlar inte om desingen. Men jag lägger ner allt nu. Loggar aldrig in på msn igen, aldrig på bdb, aödrig på bliggen, aldrig på facebook aldirg nådonstans. Slutar sms:a, jag slutar ringa. Jag är trött. Men de var en mening jag skrev till dig som väkte alla dessa känslor. Du vet vilken mening de var, tänker inte skriva den här.

Detta är till ALLA mina vänner

Jag vet egenteligen inte vilka vänner jag har. Har jag några vänner som gillar mig för den jag är. Har du mitt nummer så skriv ett sms till mig då. Jag vill fly.

Tänkt vad en mening kan väcka känslor.

Detta kanske är mitt sista inlägg. Får se hur jag mår imorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0