God Morron

Hehe vakna nyss fast jag är ledig idag men vakna av alla dessa djur. Tänkte åka till tierp idag men de blir inte så. Pappabanken är inte hemma så har bagrensat med pengar nu. Ska snart börja jobba och bli rik på egen hand. :D Mamma var tveksam om jag skulle få åka och ville egenteligen inte de har ju varit borta varje helg ett tag nu och sla bort nästa helg igen. Sen har jag prov på måndag ocskå tror jag eller om de var på tisdag, håller inte reda på de så mycket men de spelar ingen roll för ska ändå plugga nu helgen. Dom två senaste eller dom enda två engelska proven vi haft har jag haft alla rätt på. Haha men de kan ju inte bli lättare än vad de var. XD Sen har vai haft två svenska prov där jag också har alla rätt på. Haha de kunde inte heller bli lättare och lika matte prov, men dom har jag inte fått tillbaka ska tjata på måndag igen. Sen har vi inte haft nå mer prov. Men ska sova nu. Puss


bilden tagen fårn google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0