Blogg är tråkigt men ändå inte

Jag har blivit sämre på att blogga men de är inte lika kul som förr. Jag ska egentligen blogga mer än tre ggr om dagen men eftersom jag har skola på dagarna så hinner jag inte. Till skilnad från Kissie, dessie och paow som inte går i skolan. Kissie påsår att hon går i skolan men man hör aldrig de och hon är heöa tiden och shoppar så när är hon i skolan?

Nu har vi i stort sätt advent här hemma. De är svinkallt ute men ingen snö. Jag som hatar snön saknar den faktiskt, de är ju så fint när man snön lyses upp av adventstakarna. Lika på sulafton när man sitter och äter. Bäst av allt om man har en öppen spis, ja jag vill ha en öppen spis nej nu får jag sluta tänka på julen. Har ju inte ens köppt kläning eller julklappar än. Det gör man inte förän två veckie före jul. Puss


Kommentarer
Postat av: Angelica

Blogga mer om din familj!

2009-11-26 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0