Nu är det juldagen och inte Julafton

Jag fick en till Julklapp igår en bok som jag ville ha. Jessica Anersson När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var har inte börjat läsa den än men ska börja idag och jag hoppas den är bra. Mamma vill ju att jag ska läsa mer och det ska jag. Har ju en massa böcker jag inte läst än. Men jag har en period jag läser jätte mycket och en period jag bara läser tidningar. Det är svårt att skriva på bloggen vad man fått eftersom min syster tydligen läser min blogg och hon blir så svartsjuk och skriker om jag får nå och inte hon. Men tänk efter hon får tusenlappen i månaden av mamma och pappa och jag får typ inte ett skvatt bara mina praktikpengar och studiebidrag, kanske får nån hundring och klarar mig ändå. Aja skit i det. Hur är ju trots allt 6 år äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0