Beckie is back

Haha nu är jag taggad igen ska ut om ca en timme och träffa en kompis. Jag prata inte med min cp mamma, pappa eller min syster. Som sagt jag har ingen kontakt med henne. Otroligt om hon kommer hem i jul. Har kollat på en film. Men jag vill fortfarande inte gå till skolan imorron men måste. Det är ju bara nästa vecka kvar eller ja vi går i skolan den 21-22 december, fy vad jobbigt de är så onödigt man gör liksom inget då ändå, vi skulle typ kolla på film och ingen har ju samma filmsmak som mig jag kommer typ sova då.



Är inte Oscar och Tiara söta tillsammans?


Usch vilken lugn helg det har varit :( tur att inte nästa helg blir lika lugn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0