Stackars Oscar

Snart ska jag in till valbo med pappa, ska lämna in min dator. Sen när jag kommer hem ska jag packa. Jag hatar värkligen det, jag vet aldrig vad jag ska ha med mig så de blir alltid för mtcket. Jag har inte ens bestämt vilken väska jag ska ha, jag vill ha den guldiga för den är fin men den röda är större och bättre.

Jag vakna klocka 8 i morse för jag tyckte att de var nå stort i sängen då låg min lilla vovva där och snarka så skönt. haha så jag gick upp då såg jag Oscar ( min katt) låg på bordet ute så jag tänkte ta in honnom, men har lät så konstigt efter en stund gick ha in då råka jag klämma hanns svans i därren, stakars liten. :( Men de gick ju bra, men nu har han legat 3 timmar under min säng får inte fram honnom. Ska troligen åka in till vätrenären sen. Få se om de blir bättre eller sämre. Nu ska jag åka byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0