Hemma "jobbig resa hem"

Kom hem för en kvart sedan. Jag hade kollat att de gick ett tåg hem vid 17.30 men när vi väl kom till statonen så stog de inte att de gick nå tåg och de koma aldrig. Sandras tåg gick 18.30 och min buss gick samtidigt. När jag kom till Sandviken så fick jag vänta 30 min. på bussen hem. Äntligen hemma. :)

Filmen var bra som sagt var och såg Harry Poeer och halvblodsprinsen.  Oväntade scener ibland och läskiga ljud. Skulle vara häftigt att se filmen i 3D. Jag ger filmen 7 av 10 möjliga pga att dom sa i reklamen att man skulle få svar på frågorna men jag hitta inte några svar. De var som alla andra Harry Potter filmer haldlar om nå nytt i varje film och ni kommer aldrig lisa ut vem som är halvblodsprinsen någon man inte tänker på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0