Hemma igen

Nu har jag kommit hem igen, skönt med ändå inte. Träffa nya roliga personer i stockholm och på båten. Jag har aldrig gillat stockholm och har aldrig vela flytta dit men på något sätt så vill jag de nu, men jag vet att jag skulle få bo nånstands i förorten men de går ju också bra eftersom de finns bussar och tunelbana. Jag gick och shoppa lite mamma och pappa orkade inte gå med mig så jag gick lite själv. Första gången jag gick själv och shoppa i sthlm. Ikväll ska jag inte göra så mycket, blir nog kolla lite på film och så.

I Torsdags så var ju jag och syrran på gröna lund, tänk er jag och syrran var vänner en hel kväll. Men hon prata typ i telefon hela tiden vi stod i kön. De var så hilma mycke folk så de var ju typ 1 timmer kö på vissa karuseller men fram emot 20.00 så minska de rijält.

Här kommer lite bilder




Bild 1: Mamma och pappa på båten
Bild 2: Jag sitter och äter
Bild 3:  Riga
Bild 4: Riga
Bild 5: Shopping
Bild 6: Mer shopping
Bild 7: Alla dessa skor hade jag med mig hem
Bild 8: Min packning


Fler bilder finns på http:desertfloweer.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0