Grattis Becca

Klockan är nu 10.38 vare tvungen att gå upp 9 för att hunden skulle ut. Ska snart gå och duscha och klä på mig. Sen ska hunden ut igen måste gå ut med henne innan jag ska till Becca för att fira henne hon ska nu gå från fjortis till en äldre fjortis XD Haha sorry Becca. Jag vet ännu inte vad jag ska ha för kläder på mig men antar att de blir kjol eller möjligtvis en klänning beroende på väder.

Mamma har nu åkt in till akademiska i Uppsala för att få sin behandling de är skönt att hon är borta ett tag fat inte på sjukhus. Men vi bråkar ju dagligen så nu behöver jag bara bråka med pappa i nån/några dagar.

Kommentarer
Postat av: Natalie Carrasco

ADORE YOUR BLOG ~

ADY är en ny designblogg som erbjuder färgset, bloggdesigner, designhjälp och tips så att du kan förbättra och förnya din egen blogg.

2009-08-23 @ 11:05:08
URL: http://adoreyourblog.blogg.se/
Postat av: stephanie

hej.hoppas att du får en trevlig kväll.kram

2009-08-23 @ 11:21:06
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0