God Morron

Jag skrev inge mer igår för den här datorn kronglade med så orka inte med den, jag har inte så bra tålamord att jag orkar vänta tre timmar innan internet kommer upp. XD Okej inte tre timmar kanske men de tar lång tid. Vi hade ju besök igår dom åkte hem vid 22.30 typ, jag har aldrig haft så tråkigt som då, den ända roliga på var när vi spela badminton de var tjejerna mot gubbarna XD hahaha den enda tjejen var ju jag den andra var ju en tant typ. mamma var inte med hon var inne och gjorde toast. Jag somna vid 01.00 kollade på film och prata i telefon, med vem är anonymt eftersom jag vet att mamma läser min blogg. XD

Nu ska jag kolla vädret i Riga sen ska jag tvätta och gå ut med hunden. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0