Fredag

God Morron

Sista fredagen på sommarlovet. Har liksom inget planerat blir nog bara slappa och kolla på film. Ta det lugnt bara.  Jag längtar faktiskt tills skolan börjar jag har redan fixat en praktik plats eller fixat och fixat och har iaf ringt dom skulle höra av sig på måndag för jag vet inga riktiga dagar ännu de får jag veta då. Imorron så kommer photo shop finnas på denna dator så så ska jag fixa lite med bilder och sånt ni kommer att fatta.


Här är en bild på några älskvärda vänner <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack det är du med .Hoppas att vi träffas snart igen <3 kram

2009-08-23 @ 12:01:33
Postat av: Matilda

Tack. detsamma <333

Haha mycket fin bild ;)

2009-08-23 @ 20:53:26
URL: http://matildaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0