Frågelådan

Svar på lite frågor:

Jenny
Men Kissie är ju rolig ju :)

Jag jag tycker också att Kissie är rolig och jag läser hennes blogg.

Ellen
Fin blogg! =)

Tack :)

Bam Bam
misstförstå mig inte nu för jag varken gillar eller ogillar Kissie. Men som hon ständigt påpekar så vill inte hon vara en förebild, vilket intee hindrar henne från att skriva sakerna hon skriver. Hon skriver elaka saker för att få läsare liksom och jag tvivlar på att Alexandra tänker likadant. För ja hon är ju en helt annan person i vanliga fall. Men jag tycker att det är helt fel att tjäna pengar på att vara elak. Och tycker att Alexandra kan ta över mer utav bloggen ...

Värsta blandade åsikter det blev nu... men du kanske fattar endå? ^^ säg till annars. Söt blogg du har föresten


Jag missförstår dig inte och de är bra att alla har olika åsikter hur skulle världen se ut om alla tycker lika. Jag tycker att Kissiebloggen är rolig att läsa, skrattar åt olika saker.
Som hon även skrivit på sin bligg så är Kissie en roll men hon skriver ju även vad Alexandra gör om dagarna men de är hennes liv inte mitt. Hon är ju 18 år.



Fler svar från hotmailen kommer sen är nyvaken orkar inte svara på fler nu. :)
För er som inte vet att ni kan skicka frågorna till min mail så är den [email protected]
Den kollas dagligen.
Den andra kollas en gång i veckan. [email protected]


Kommentarer
Postat av: Ronja

man kan nog itne ens jämföra kissie o bella. helt olika:

föresten jag behöver även din hjälp nu, vad gör en krog till ett bra ställe? Är det personalen? Stället? Musiken? skall det vara tema kvällar? Berätta mig så kan jag vara med och skapa en bra krog..



Har du många ideer så tar jag också gärna emot dem till mailen [email protected]

Kommer sammanställa tankar på bloggen också

2009-08-23 @ 12:05:11
Postat av: Frida- hon som desingar

Hej!

Tävling på G på min blogg, du kan vinna en helt ny design gjord av mig.

Kika gärna in!

2009-08-23 @ 12:06:35
Postat av: Sanna

Nice blogg :) Allt bra?

Var gärna med i min outfit tävling http://sannaberg.blogg.se/2009/august/anmal-er-nu.html det skulle vara hur kul som helst ^^

2009-08-23 @ 12:06:56
Postat av: Ellen

va tycker du, ska ja bli brunett elr blondin? :)

2009-08-23 @ 12:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0