Frågelådan

Kom nyss hem från morfar så har inte kunnat svara på frågor men här kommer några fler. De är 100 tals som kommit via meilen orkar inte svara på alla dom. Sorry.


Anonym
läser du mogis.se blogg?

Hej, nej jag har inte läst den bloggen men kan kolla in den.
Tack för tipset. :)

Sanna
Nice blogg :) Allt bra?
Var gärna med i min outfit tävling
http://sannaberg.blogg.se/2009/august/anmal-er-nu.html det skulle vara hur kul som helst ^^

Hej Sanna. Allt e bra med mig. :)
Får se hur de blir med tävlingen.

Frida
Hej!
Tävling på G på min blogg, du kan vinna en helt ny design gjord av mig.
Kika gärna in!

Hej. Jag vill gärna vara med i din tävling. :)

Ronija
man kan nog itne ens jämföra kissie o bella. helt olika:
föresten jag behöver även din hjälp nu, vad gör en krog till ett bra ställe? Är det personalen? Stället? Musiken? skall det vara tema kvällar? Berätta mig så kan jag vara med och skapa en bra krog..

Har du många ideer så tar jag också gärna emot dem till mailen -----------
Kommer sammanställa tankar på bloggen också

Det är sant de är svårt att jämföra dom två.
Jag är minderårig så de är svårt för mig att tipsa dig om en bra korg men inredningen och nog ett första intryck och sen är personalen viktig att dom är glada och sociala sen ska dom nog vara bra på drinkar. Menyn är viktig sen ska man ha något som inte finns på andra krogar något som ska locka dit folk.



Tack för att fina komenatrer om min desing. Hade en bra person som hjälpte mig. Tack <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0